ANMÄLAN TILL ÅRSMÖTE

Information

Med anledning av pågående Covid-19 pandemi kommer klubbens årsmöte att genomföras digitalt i enlighet med den rekommendation som utfärdats från Svenska Golfförbundet. Mötet sker i samverkan med RF/SISU:s samarbetspartner, Easymeet. 

Så här gör du för att kunna delta i det digitala höstårsmötet

  1. Anmäl dig via formuläret på denna sida (endast en person per anmälan).
  2. Du kommer senare i god tid innan höstårsmötet att få ett mejl med inloggningsuppgifter samt en webblänk för att bekräfta din e-postadress.
  3. När du bekräftar din e-postadress kommer du bli ombedd att skapa ett eget lösenord.
  4. När ditt inloggningskonto är klart:
    a) Testa din uppkoppling på Easymeet supportsida: www.easymeet.se/support/
    b) Logga in och testa din webbläsare på Easymeet Online Demo: https://meeting.easymeet.se/demo/#/login
  5. Om du har frågor konsultera Easymeet supportsida: www.easymeet.se/support/
  6. Förbered dig innan mötet genom att läsa denna checklista: www.easymeet.se/tips/
  7. Utförliga instruktioner för att delta i digitala mötet finns i manualerna nedan.

Du kan använda en PC, Mac eller surfplatta och vi rekommenderar att webbläsaren Google Chrome används för bästa mötesupplevelse (se dokumentet ”Tekniska krav” nedan).
Mobiltelefon rekommenderas ej då mobilskärmen är för liten för att rymma både videobild och informationsrutor. Här nedan finns länkar till manualer och tekniska krav för att ansluta sig till det digitala årsmötet.

Easymeet Online Snabbmanual
Easymeet Online Användarmanual
Tekniska krav